In-App reklama

In-App-bu mobil ilovalar ichida reklama.
Muayyan CA uchun hisoblangan kontekstga bog’liq xabarlarni yaratish imkoniyati mavjud. Tegishli foydalanuvchi reklamani ko’radi, saytni/do’konga bosadi va qayta yo’naltiriladi va lidaga aylanadi.
In-App-dan foydalanib, bizning yoki shunga o’xshash toifadagi ilovalardan foydalanadigan yangi auditoriyani topish mumkin.
Bunday reklama bepul ilovalarda yoki pulli versiyalarning sinov versiyalarida joylashtiriladi, bu erda to’liq versiya uchun to’lash kerak.
Reklamaning in-App samaradorligi inventarizatsiya uchun reklamachilarning nisbatan past raqobatiga va boshqa kanallarga nisbatan yuqori CTR (Click-through rate) ko’rsatkichiga ega. In-App Reklamachilar uchun qamrov jihatidan ancha jozibali.
eCPM yoki minglab taassurotlar uchun samarali narx ko’rsatkichi, bu reklamachining ilovalardagi reklamalaridagi minglab taassurotlari uchun daromadini ko’rsatadi. Mobilga o’tish tendentsiyasining o’sishi bilan eCPM qiymati eriydi.
In-App reklamalaridagi maqsadli imkoniyatlar ijtimoiy tarmoqlarda imkoniyatlardan kam, ammo kutilmagan maqsadlar mavjud. Misol uchun, noyob smartfon modellarini tanlashingiz mumkin, shuningdek, foydalanuvchi manzilini(uy, ish) tanlashingiz mumkin.
Ilovalardagi reklama xabarlari ko’proq e’tiborga sazovor, jumladan, taniqli to’liq ekranli ijodkorlar.
Bunday reklamaning asosiy afzalliklari va kamchiliklarini hisobga olish kerak:
Taroziga soling:
- Ijtimoiy tarmoqlarda o’tirmaydigan, ammo mobil ilovalardan foydalanadigan yangi auditoriya
- Qiyinchilik reklama boshqa turdagi qo’lga tor bozor segmentlari qoplash uchun qobiliyati
- Filtrlar yordamida yuqori sifatli auditoriyani tanlashingiz mumkin
- Ilovalar toifasini tanlash qobiliyati, bu esa o’z navbatida tomoshabinlarga shu kabi ilovalardan foydalanish imkonini beradi
- Qamrov boshqa transport manbalariga qaraganda yuqori
- Ölçeklenebilirlik. Katta hajm va” siqilgan “ takliflar bilan ishlash (Agar in-App Reklamachilar uchun yangi manba bo’lsa).
Kamchiliklari:
- Yuqori qiymati (yuqori CPI stavkalari).
- Asosan, barcha trafik katta tarmoqlar tomonidan qo’lga kiritiladi, bu esa o’z navbatida vositachilarga qiziqmaydi, chunki ular ishlab chiquvchilar bilan bevosita hamkorlik qilishni afzal ko’rishadi
- Trafik har doim yuqori sifatli bo’lmasligi mumkin
- Tarmoqlardan frodni ko’rishingiz mumkin
Frodni tan olishga yordam beradigan statistikada signallar mavjud.
Yuqori KPI olish uchun, arbitraj yangi trafik bilan saytlar uchun izlayotgan. Shunday qilib, ular asosiy manbalar yordamida erishish mumkin bo’lmagan tomoshabinlarni olishlari mumkin, bu esa o’z navbatida siqiladi.
Foydalanuvchilarning faoliyatini qo’llab-quvvatlashning yana bir samarali usuli-retargeting. Agar siz xaridorlarning e’tiborini jalb qilsangiz, ular sizning ilovangizga qaytib kelish ehtimoli 30% ga ko’tariladi.
Faol bo’lmagan(uxlab yotgan) foydalanuvchilarni jalb qilish uchun reklama kampaniyalari dinamik media bannerlari, reklama kodlari, maxsus takliflar va eksklyuziv kontent takliflari yordamida ilovalarga jalb qilinishini oshirish uchun ishlatiladi.
In-App reklama formatlari
- Oraliq. Foydalanuvchi harakatlari orasida va ko’pincha video formatda ko’rsatiladi
- Banner. Ekranning har qanday qismida
- Mahalliy. Ilovaning bir qismi ko’rinadi va uning dizayni bo’yicha rasmiylashtiriladi.
- Mukofot uchun. Foydalanuvchi ko’rish uchun bonus oladi
- Video. To’liq ekranli video-videolar
- Interaktiv reklama. Foydalanuvchi reklama bilan muloqot qilishi mumkin
Eng samarali(eng yuqori eCPM bilan) mukofotlangan video, to’liq ekranli video va undan keyin banner(monetizatsiya interfaol bo’lganlar bilan bir xil, bu juda kam ko’rinishga ega). Ushbu formatlar eng ko’p jalb qilish va daromad keltiradi.
Reklamangizdagi katta yutuqlar uchun ilovaning umumiy mavzusiga mos keladigan bunday reklama yaratishga harakat qiling. Bu shuni anglatadiki, foydalanuvchilar reklamaga tahdid solmaydilar, shuningdek, ishonch va jalb qilishni kuchaytiradilar.
Reklama dasturini topish uchun 2 usul mavjud:
- Ijaraga olish
- Bizdan olish
Natijada
Zamonaviy dunyoda mobil qurilmalarning leptoplar ustidan hukmronligi tobora kuchayib bormoqda, ya’ni yangi reklama formatlariga o’tish vaqti keldi. In-App katta imkoniyatlar va daromad istiqbollari bilan yangi trafik olamiga sho’ng’ib uchun ajoyib imkoniyatdir. Lekin, albatta, arbitraj har qanday boshqa turdagi o’z makr bor, shuning uchun qo’shimcha transport qidirish imkoniyati sifatida in-App reklama foydalanishni boshlash.
In-App-dan foydalanishdan oldin ushbu turdagi reklamaning afzalliklari va kamchiliklarini tahlil qiling va ushbu turdagi reklama sizga va mahsulotingizga mos keladimi-yo’qligini bilib oling. U qancha afzalliklarga ega bo’lishidan qat’i nazar, u bir qator sabablarga ko’ra har kimga mos kelmaydi: kampaniyaning moslashuvchan moslashuvini, yuqori CPI stavkalarini bekor qilish. Bularning barchasi manbalar bilan ishlashning qiyinchiliklariga olib kelishi mumkin.
Yangi boshlanuvchilar an’anaviy transport vositalari bilan o’z yo’lini boshlash uchun tavsiya etiladi.
Tavsiyalar:
- Masalan, Rossiyada sifatli auditoriyani jalb qilish uchun Android va iOS uchun $0.95 va $1.3 stavkalari bilan boshlang. Past sifatli trafikning foizini tikish va dastlabki bosqichlarda unga tayyor bo’lish.
- Frod trafikni tahlil qilish va tanib olish
- Mahalliy formatdan foydalaning, aks holda o’rnatish uchun odatiy CR ko’rsatkichlari uchun tayyor bo’ling. Reklamalar ilovadan foydalanish vaqtida ko’rsatiladi va ko’pincha manba va ilovalar toifalari o’xshashligiga qaramasdan, foydalanuvchi tomonidan yopiladi.
- Eng kam CPI stavkasi yuqori sifatli trafikka emas, balki samarasiz kampaniyani boshlashga olib keladi. Sifatli auditoriya bilan muvaffaqiyatli kampaniya uchun kamida 15–20% minimal stavkalardan foydalanish tavsiya etiladi
Qo’shimcha foydali ma’lumotlar:
BK reklama integratsiyasi — https://1winpro.blogspot.com/2023/08/betting-noldan-loyiha.html !!!
Trafikni jalb qilish — https://teletype.in/@1win/HJp09kz7S !!!
Matn andozalar — https://1winpro.blogspot.com/2023/08/matn-shablonlari.html