Instagram News Feed algoritmlari qanday ishlaydi?

Instagram sizning kontentingizni tomoshabinlarga ko’rsatadigan asosiy omillar:
- Foydalanuvchining kontentga bo’lgan qiziqishi
- Kontent muallifining foydalanuvchi bilan munosabatlari
- Foydalanuvchi ilovani qanchalik tez-tez ochadi
- Foydalanuvchidan obunalar soni
- Foydalanuvchi faoliyati
Keling, hamma narsa haqida gapiraylik
1. Instagram har bir foydalanuvchi uchun qanday kontent qiziqarli bo’lishini taxmin qiladi
Ilova sizga tasmada ko’rgan xabarlarning tasodifiy tartibini beradi deb o’ylaysizmi? Hamma narsa boshqacha. Algoritm sizning barcha manfaatlaringizni hisobga oladi.
Agar siz tez-tez frantsuz bulldoglari mavjud bo’lgan xabarlar bilan muloqot qilsangiz, algoritm uni eslab qoladi va keyingi safar bu itlarning nasl-nasabi bilan postlarni ko’rsatadi.
Algoritmlar, shuningdek, ularning jonli efir siz tomosha va qanday ularga javob xabarlar yoki hikoyalar, siz qayd qilgan kishilarning mazmuniga e’tibor.

2. Instagram sizning abonentlaringizning har biri bilan qanday munosabatda bo’lishingiz haqida o’z fikringizga ega
Bilingki, qarindoshlaringiz va do’stlaringizning postlari sizning kasetingizda birinchi bo’lib paydo bo’ladi! U buni qanday amalga oshiradi?
Instagram ishlab chiquvchilaridan biri sayt sizga qaysi foydalanuvchini eng qiziqarli deb belgilashini aytib berdi:
- Siz yoqtiradiganlar (kasetlarda xabarlar, jonli efirlar va hikoyalar);
- Tez-tez to’g’ridan-to’g’ri muloqot qilganlar;
- Qidiruvda tez-tez qidirayotganlar;
- Internetdan tashqarida bilgan foydalanuvchilar.
Agar siz har bir foydalanuvchi postini yoqtirsangiz va sharhlasangiz @user yoki u sizni tez-tez o’z xabarlarida qayd qilsa, u Instagramni yaqin kishilar ro’yxati sifatida qabul qiladigan ma’lum bir toifaga kirishi mumkin.
3. Ilovani ochish chastotasi tarmoqli kontentning tartibiga ta’sir qiladimi?
Qanday ta’sir qiladi. Siz kun bo’yi ilovani qanchalik tez-tez ochayotganingizni o’ylab ko’rdingizmi? Ushbu raqamni qanday qilib sanashga harakat qiling-siz hayron qolasiz.
Agar kuniga bir necha marta ilovaga kirsangiz, obunalaringizning aksariyati xronologik tartibda taqsimlanadi. Instagram sizning so’nggi tashrifingizdan beri barcha qiziqarli narsalarni faol ravishda namoyish etadi.

Agar siz dasturning tez-tez mehmoni bo’lmasangiz va kuniga bir marta yoki kamroq kirsangiz, kasetdagi barcha xabarlar algoritmlar bilan tartiblanadi.
4. Obunalar soni bo’yicha kontent qanday ko’rsatiladi?
Ko’proq obunalar, kasetlarda ko’proq kontent. Mantiqiy. Va shunga ko’ra, uni ko’rsatish uchun ko’proq imkoniyatlar. Ko’p sonli obunalar bilan Instagram har bir Foydalanuvchining mazmunini ko’rsatolmaydi, agar u dasturda juda ko’p vaqt sarf qilmasa.

5.Algoritm ilovadagi vaqt miqdorini nazorat qiladi
Ilovada qancha vaqt sarflayotganingizni bilish uchun sozlamalardagi “harakatlaringiz” bo’limiga o’ting. Ajablanarli raqamlar?
Instagram sizga juda ko’p kontentni ko’rsatishi mumkin. Hisobdagi kontent miqdori kuniga 30 daqiqa davomida platformada o’tkaziladi va 6 soatlik hisob uchun sezilarli darajada farq qiladi. Ushbu ikki hisob uchun algoritmlar butunlay boshqacha ishlaydi.
Buning qanday xulosalari bor?
Algoritmlar sifatli yaratilgan kontent va to’g’ri yondashuv bilan ular sizning CA-ni ko’rsatishga yordam beradi. Kontent yarating va algoritm asosiy ishni bajaradi.
Bundan tashqari, tomoshabinlar bilan ishonchli munosabatlarni o’rnatish muhimdir. Muloqot qiling, Sharh bering, to’g’ridan-to’g’ri yozing, e’tibor bering. Odamlar har doim birinchi kontaktda kerakli harakatni qilmaydi. Sizning vazifangiz ularni “isitish”uchun yaxshi. Kontent juda ko’p narsalarni hal qiladi, lekin maqsadli auditoriyani bilish va uning manfaatlarini tushunish sizga katta foyda keltiradi.