Mukammal ijod sirlari
Va yana yangi?
Ko’pchilik webmasterlar ko’p, ularning kelajak ijod uchun noyob parchalar topish bilan bezovta emas, balki faqat keyin tasodifiy ularning ijodiy ularni kesib, ularning mavzusida ostida 2–3 ijodiy topish, spai xizmatlar kirib, va keyinchalik past konvertga hayron.
Roliklar va bannerlarning mazmuni jihatidan uzoq muddatli “qonunlar” mavjud. Lekin kim yangi fikr = muvaffaqiyatsizlik deb aytdi? Har bir inson testlarni hal qiladi. Ko’pincha, noyob bo’lmagan yondashuvlar katta kuch bilan otishadi, chunki foydalanuvchi bundan oldin ko’rgan narsalariga deyarli javob bermaydi va yangi yondashuv tinglovchilaringizning e’tiborini jalb qilish uchun “ikkinchi nafas” bo’lib xizmat qiladi.
Jonli his-tuyg’ular

Biz tetik “Vidos bilan bu do’st kabi istayman” juda yaxshi ishlaydigan dunyoda yashaymiz. Gunoh juda oddiy, lekin juda samarali usuli foydalanish emas. Bu usul qimor va bettingda juda yaxshi ishlaydi, chunki ko’plab o’yinchilarning motivatsiyasi o’ynashni davom ettirishdir. Bu his-tuyg’ularni olishdir, va nima bo’lishidan qat’iy nazar — g’alaba qozonish, yo’qotish yoki futbol o’yinida yoki Fortune g’ildiragi bo’ylab “ehtiros issiqligi” dan.
Jasoratli bo’ling! Lekin juda ko’p emas.
Qisqartirish-iste’dodning singlisi va sizning sodiq ittifoqdoshingiz
Ijodkorlikdagi yaxshi matn (va uning ishlashi) str va umuman konvertda katta rol o’ynaydi. Matnda sizning mahsulotingiz yoki foydalanuvchi uchun taklifingiz nimani anglatishini siqish kerak.
Bizning vertikallarimizda tomoshabinning dastlabki soniyalaridan e’tiborni jalb qilish juda muhim, shuning uchun matnda yoki vizual dizaynda provokatsion texnikalar ijodkorlikning muvaffaqiyati uchun hal qiluvchi omil bo’lishi mumkin. Hakamlik haqiqatlarida bu tomoshabinlar e’tiborini jalb qilish va “banner ko’r-ko’rona” dan qutulishning ajoyib usuli.
Tomoshabinlarni kerakli harakatni faqat matnlar yordamida bajarishga undashga urinishlar, video ketma-ketlikni butunlay e’tiborsiz qoldirib (moderatsiya qilish uchun imkon qadar “oq” qilish) ko’pincha muvaffaqiyatsizlikka uchraydi va pulni bo’shliqqa to’kadi. Oltin o’rtacha ijodkorlikning boshida eng qiyin va sekin urish video seriyasining joylashuvidir, chunki statistika ma’lumotlariga ko’ra, bu birinchi 3–5 soniya juda muhimdir.
Ko’p hollarda,”5 daqiqa davomida$ 1000 pul” kabi matnlaryaxshi ishlaydi , lekin biz ko’proq “sodiq” ancha kam yashaydi, deb eslayman kerak.
Sizning matningiz Foydalanuvchining nuqtai nazari nafaqat kompozitsiyaning markazida, balki matnda ham o’rnatilishi kerak, chunki u foydalanuvchini harakatga majburlaydigan xabarni o’z ichiga oladi.
Maslahat — agar siz ijod ichidagi matn bilan “turmush qurmoqchi” bo’lsangiz, matn bilan g’ayritabiiy bir narsa qiling, unga animatsiya qo’shing, matnni chiziq bilan kesib tashlang yoki tetik so’zlar orasidagi qo’shimcha bo’shliqlarni ataylab qo’shing.
Miqdori sifatga aylanadi
Ko’pincha, eng yaxshi variant bir mukammal ijodiy qilish uchun harakat va 3–5 turli yondashuvlar yaratish uchun vaqt va kuch sarflash, va, testlar qarab, eng muvaffaqiyatli ijodiy qarash emas. Kelajakda uni takomillashtirish, matnlarni o’zgartirish yoki unikalizatsiya qilish kerak.
Ko’rib chiqish
Ko’rib chiqish-bu sizning muvaffaqiyatingizning muhim omilidir, chunki siz boshqalarning ijodkorlari asosida tezda boshqalarning ishlaridan eng yaxshi daqiqalarni olish orqali o’zingizni yaratishingiz mumkin. Bu sizga spam-xizmatlar yoki ijodiy tanlovlar bilan yordam beradi. Ba’zan ijodkorlikni “qayta tiklash” ga murojaat qilish kerak.
Ommabop filmlar va seriyalardan foydalanish ko’pincha “sekin urish”nuqtai nazaridan juda ijobiy ishlaydi. Ko’pchilikka tanish bo’lgan qismlardan foydalanib, biz foydalanuvchilar bilan assotsiatsiyalar bilan o’ynaymiz, bu bizning ijodkorligimizga e’tibor qaratishga majbur qiladi. Ommaviy madaniyat haqida unutmang!

O’limning sukunati xuddi shunday
Ovoz aktyorlik ijodkorlarning taxminan 1–5% da ishlatiladi, ammo ovozli aktyorlik ishlatilgan (ayniqsa, professional, Google-armiya emas) ijodlari ancha yaxshi ishlaydi. Buning bir necha sabablari bor : tomoshabinlar oldida ishonchni oshirish(agar siz ovoz berish uchun sarflasangiz, unda kompaniya o’zining potentsial auditoriyasini qadrlaydi). Ikkinchi sabab: audio orqali diqqatni jalb qilishni kuchaytirish.
Xulosa o’rniga
Sinov, test, va yana bir bor sinov. Har qanday ijodkorlik hayotga haqli, kim uni yaratganiga qaramasdan: portfel uchun yangi boshlovchi yoki ish uchun katta narx yorlig’i bilan tajribali professional.
