Qanday qilib TikTok da rekomendatsiyaga chiqish mumkin

Algoritmlarning xususiyatlari

TikTok foydalanuvchilarga ular bilan bog’liq bo’lgan videolarni ko’rsatadi. Bu foydalanuvchi ko’radigan bloggerlarga ham, videoning alohida mavzulariga ham tegishli. Ular lentaga tushib qolish ehtimoli ko’proq.

Heshtaglar bilan bir xil holat — foydalanuvchi ularni qanchalik tez -tez qidirsa, algoritm shunchalik ko’rsatadi. Taniqli qo’shiqlar ni ko’p ko’p ishlating shunda rekomendatsiyaga chiqish oson bo’ladi.

Videoni qancha ko’p ko’rishlariham muhim rol o’ynaydi. Videolar qancha ko’p oxirigacha ko’rilsa, shuncha ko’p namoyish qilinadi auditoriyangiz oxirigacha ko’radigan kontent yarating.

Qidiruv natijalariga foydalanuvchining joylashuvi ta’sir qiladi. Til va qurilma turi ham ta’sir qiladi, lekin kamroq darajada. TikTok yon atrofdagi odamlarnilarni tez -tez tanlaydi.

TikTok algoritmi uchun podpischiklar soni reyting omili emas. Ha, katta tiktokerlar ko’proq prosmotor va podpischiklarga ega bo’ladi, lekin yangi boshlovchilar ham rekomendatsiyada ko’rsatilishi mumkin.

Ushbu mavzu bo’yicha batafsil ma’lumotni bizning maqolamizda topishingiz mumkin.

Qanday rekga chiqsam bo’ladi

  • 15 soniyadan ko’proq qisqa kliplar yarating. Bu prosmotorlar foizini oshiradi.
  • Boshidan etiborni ushlab turishga harakat qiling. Bunda sizga intriga yaratish yoki emotsiyalni chiqishlar yordam beradi
  • Opisaniya qo’shing. Tomoshabinlarga ta’sir qilish uchun sizda 150 ta belgi va hashtag bor. Siz videolarga matn qo’shishingiz mumkin. Nima uchun videongizni oxirigacha ko’rishga arziydi, komentlarda javob berishni xohlagan savol bering yoki his -tuyg’ularingiz bilan o’rtoqlashing.
  • Kontentga e’tibor qarating. TikTok algoritmi obunachilar sonini hisobga olmaydi, shuning uchun ularni ta’qib qilmaslik kerak. Sizning ijodkorlaringizga bor e’tiboringizni bering, shunda siz tez o’sish imkoniyatiga ega bo’lasiz. Agar birinchi urinishlaringiz muvaffaqiyatsiz bo’lsa, tajriba o’tkazing.
  • Montaj va ishlov berishni esdan chiqarmang. TikTokda tobora kontent ko’payib bormoqda: o’xshash yuzlar, bir xil tendentsiyalar. Diqqatni jalb qilish uchun siz ajralib turishingiz kerak. Turli effektlar, stikerlar, niqoblar va shablonlarni sinab ko’ring. Ijtimoiy tarmoqlarda ular juda ko’p. Yoki professional natijaga erishish uchun boshqa ilovalarida videolarni tahrir qiling.
  • Vaqtingizni tanlang. Yangi videolarni tomoshabinlar faol bo’lganda nashr qiling. Pro accauntga o’ting (bu bepul) va statistikalarni kuzatib boring.
  • Ommabop musiqani tanlang. Ommabop tovushlar sizning oxvatingizni kengaytiradi. Ommaboplarini topish uchun videoni yaratishga o’ting, Musiqa yorlig’ini tanlang va pastga aylantiring. Shuningdek, statistikada tomoshabinlarning sevimli treklarini ko’rishingiz mumkin.
  • Hashtaglarni oqilona tanlang. Siz mashhur #fyp, #sizuchun va boshqalarni sinab ko’rishingiz mumkin. Ular algoritmga ta’sir qilmaydi, lekin ularning tarqalishi tufayli foydali bo’lishi mumkin. Shuningdek, ommabop hashtaglar haqida unutmang. Ularning yordami bilan raskrutka olish osonroq.

TikTok algoritmini buzish mumkin emas. Ammo, agar siz ushbu tavsiyalarga amal qilsangiz, ijtimoiy tarmoqni zabt etish ancha oson bo’ladi. Omad ;)

Популярные сообщения из этого блога

Основы работы с TikTok

Как настроить постбеки через Telegram

Как работать с аккаунтами Instagram