TikTok algoritmlari qanday ishlaydi

Amerikadagi korxonasini sotishdan oldin, TikTok ilova tasmasidagi tavsiya algoritmlarining mohiyatini ochib berdi. Hamma va potentsial xaridorlarga algoritmlar aslida “yovuz, manipulyativ, xitoylik va ayg’oqchi” emasligini, balki juda ta’sirli va etiborli ekanligini isbotlash uchun.
Mohiyati
Foydalanuvchilar TikTok -ni birinchi marta ochganlarida, ularga har xil uslub, musiqa va mavzudagi sakkizta mashhur video ko’rsatiladi.
8 ta videoning har bir yangi iteratsiyasi, foydalanuvchi oldingi sakkiztasi bilan qanday aloqada bo’lganini hisobga olgan holda tuziladi — bu videodagi foydalanuvchi eng ko’p muloqot qilgan rasm, videodagi matnli stikerlar, taglavhalar va xeshteglar, musiqa va tovushlar. hisobga. Bundan tashqari — qurilma, buxgalteriya sozlamalari, tili, foydalanuvchining geografiyasi hisobga olinadi.
Va bularning barchasi faqat birinchi bosqich.
TikTok foydalanuvchi haqida etarlicha ma’lumot to’plaganidan so’ng, ilova boshqa foydalanuvchilarning xohishlariga mos kelishi va yangi foydalanuvchini qiziqishlari o’xshash guruhga tayinlashi mumkin.
Videolar xuddi shu tarzda guruhlangan.
Natijada, mashinani o’rganishdan foydalanib, algoritm videoni foydalanuvchiga o’xshash tarkibga ega bo’lgan boshqa foydalanuvchilar guruhiga yaqinligiga qarab ko’rsatadi. Umuman olganda, birgalikda filtrlash.
Bundan tashqari, algoritmning ishi tasmada takrorlanadigan tarkibning oldini olishga qaratilgan.
REKOMENDATSIYA ASIRLARI
TikTok shuni tan oladiki, algoritmlarning ko’rish qobiliyati shunchalik samarali bo’ladiki, foydalanuvchilar uchun “tavsiyalar pufakchasi” paydo bo’ladi, ulardan chiqib ketish qiyin — mavjud foydalanuvchilarning qiziqishi kuchayadi, tavsiyalar torayadi va yo’naltirilgan bo’ladi, kontent xilma -xil bo’ladi “. monoxromatik “, tubdan farq qiladigan, yangi tarkib tasmaga kirmaydi.

TikTok o’zi bu “pufakchalarni” o’rganadi: o’rtacha umr ko’rish, hosil bo’lish va yo’q qilish usullari. Ishlab chiquvchilar bu hodisani istalmagan deb hisoblaydilar: ba’zida bu foydalanuvchi tajribasini buzishi va tomoshabinlar orasida qor ko’chkisiga o’xshash soxta narsalarning tarqalishiga hissa qo’shishi mumkin. Boshqacha aytganda, YouTube ham bundan aziyat chekadi.
Bu ma’lumotdan qanday foydalanish kerak?
Hisob qaydnomangiz tahlilida “mening obunachilarimga nima yoqadi” bo’limiga ishonch hosil qiling. Umuman olganda, bu siz tanlagan videolarning ro’yxati emas, balki siz hozirda shu kanalda bo’lgan videolar ro’yxati.
Bu bo’lim, ehtimol, standart geografiya, jins va yosh statistikasidan ko’ra, auditoriya profilini yaratish uchun ancha foydali bo’ladi. Asosan, siz qaysi pufakchada ekanligingizni tezda aniqlay olasiz. Tomoshabinlar siz maqsad qilgan odam bo’lmasligi mumkin.
Bu jihatlarni ko’rib chiqing va konvertatsiyani ko’paytiring. Agar TikTok siz uchun yangi bo’lsa, 1win sheriklar menejeriga yozish va ushbu platformada pul ishlash bo’yicha batafsil tavsiyalar olish vaqti keldi.