U sizning maqsadli auditoriyangiz kim?

O’zingizga faqat bitta savol bering. Sport bilan shug’ullanadigan, kazino va poker o’ynaydigan odamlarni nima boshqaradi?
O’ylaymanki, siz nima haqida gaplashayotganingizni darhol anglaysiz. Ular hayajon bilan harakat qilishadi. Biror narsada muvaffaqiyat qozonish bilan bog’liq tuyg’u.
Qimor odamlarni jalb qilish uchun, bu odamlar nimani anglatishini aniq bilib olishingiz kerak. Siz ular haqida imkon qadar ko’proq bilishingiz kerak, chunki maqsadli auditoriyani yaxshi bilish sizga yordam beradi:
- reklama kampaniyasini to’g’ri tashkil etish;
- sotib olishni istagan mahsulotlarni yaratish;
- reklama byudjeti iste’molini kamaytirish;
- arzonroq va ko’proq maqsadli trafikni jalb qilish;
- mahsulotlaringiz uchun qanday narxlarni belgilash kerak.
Biz bir necha tomondan qimor va betting uchun maqsadli auditoriyani ko’rib chiqamiz, shuningdek futbolchilar haqida qiziqarli ma’lumotlar beramiz.
Demografiya
Odatda, BK saytlarining eng faol foydalanuvchilari 23 dan 35 yilgacha bo’lgan, katta shaharlarda yashovchi erkaklardir.
Ular haqida yana nima bilishimiz mumkin?
Ehtimol, bu odamlar oilalari bor. Ular o’rta maxsus yoki oliy ma’lumotga ega, ularning aksariyati ish bilan band. Odatda, oddiy mutaxassislar lavozimida.
Daromad darajasi
Farovonlik darajasiga ko’ra, o’yinchilarni ikki guruhga ajratamiz:
O’rta daromadli
Bunday odamlar ko’p pul sarflamaydilar. Ular zavq uchun o’ynashadi. Ular uchun o’yin — bu sizning omadingizni sinab ko’rishning bir usuli va pulni ko’tarmaslikdir. Ularni jalb qilish uchun promo-aksiyalardan eng samarali foydalanish, shuningdek, ushbu turdagi futbolchilarning e’tiborini katta sport tadbirlariga jalb qilish kerak.
Kam daromadli
Bu odamlar Casinoda o’ynashadi yoki jackpotni buzish uchun sportga qo’yishadi. Ular boylikka erishish va o’z hayotlarini hozirdan ko’ra yaxshiroq qilish uchun o’yinni tanlaydilar. Buning uchun ijodkorlarni yaratishda diqqat qilish kerak. Muvaffaqiyatli holatlar “ kun/hafta uchun n miqdorini qanday ko’tarish kerak va hokazo.”, “Muvaffaqiyat hikoyasi”.

Qiziqishlar
Bu qanchalik oddiy bo’lmasin, lekin bu odamlar sportni birlashtiradi. Tomoshabinlar manfaatlarining aksariyati futbolga to’g’ri keladi. Bu juda mashhur bo’lgan sport turi, ya’ni bu intizom uchun pul tikish soni qolganlardan ancha yuqori. Keyinchalik kamayib boradi: xokkey, basketbol, tennis, voleybol va boshqalar. Maqsadli auditoriyaning yosh vakillari orasida yaqinda mashhurlik kasb etadigan eSPORTS, shuningdek, virtual sport — foydalanuvchilarning istalgan vaqtda pul tikishlari mumkin bo’lgan sport o’yinlari simulyatori katta qiziqish uyg’otmoqda.
O’yinchilar qaerda bukmeker kompaniyasi haqida ma’lumot izlaydilar?
Sport tadbirlari va BK haqida ma’lumot tomoshabinlarning katta qismini internetdan oladi. Avvalo, o’yinchilar qidiruv tizimlariga borishadi. Eng tez-tez so’raladigan narsa-sport tikish.
Keyingi eng mashhur tikish saytlari bukmeykerlarning baholashlari va reytinglari bilan. Ijtimoiy tarmoqlar sharafli uchinchi o’rinni egallaydi. Eng mashhur tarmoq telegram edi, darhol Vkontakte.
“Allaqachon bunday futbolchilar jalb qilish mumkin qaerda g’oyalar, aqlga kelgan?”

Tayyor bo’ling, chunki quyidagi ma’lumotlar tinglovchilaringizni yanada ko’proq tushunishga yordam beradi
Nima uchun futbolchilar sportga pul tikishadi?
50% dan ortiq faqat bir sevimli mashg’ulotlariga kabi yoqimli bir ermak uchun tikish, ular, albatta, deb ishonaman. 25% haqida qiziqish uchun. Qiziqish haqida eslaysizmi? Foydalanuvchilarning jami 8% sport bahosini qo’shimcha daromad deb hisoblaydi va qolgan odamlar uchun bu faqat dam olishning yoqimli turi.
O’rtacha tikish hajmi qanday?
Odatda o’yinchi bahsining o’rtacha hajmi 5 000r atrofida.
O’yinchilar prognozlarni sotib olishadimi va ular uchun qancha pul to’lashga tayyor?
O’yinchilarning 60% haqida internetda prognozlar sotib olinadi. Ushbu prognozning o’rtacha narxi 1 800r. Bu futbolchilar Kapper xizmatlariga sarflashga tayyor bo’lgan miqdor. Ushbu ma’lumotlarga asoslanib, har bir kishi o’z xulosasini chiqarishi mumkin. Sizning ishingiz strategiyasi va taktikasini o’zgartirishingiz kerak bo’lishi mumkin.
Va futbolchilar haqida bir oz ko’proq qiziqarli ma’lumotlar:
- Barcha garovlarning 80% Live rejimida amalga oshiriladi;
- o’yinchilarning 70% dan ko’pi kuniga bir nechta pul tikishadi;
- 80% stavkalar mobil qurilmalardan amalga oshiriladi;
- aksariyat garovlar kechki va tungi vaqtlarda amalga oshiriladi;
- 50% o’yinchilar sport kanallarini tomosha qilishadi va YouTube-da fikr rahbarlarini tinglashadi;
- o’yinchilarning 30% dan ortig’i haftada bir nechta bahslarni amalga oshiradi.
Sizning CA bilim siz to’g’ri, bir reklama kampaniyasi qurish samarali mahsulotni taqdim va ko’proq pul yordam beradi, deb eslayman💰