YouTube algoritmlari qanday ishlaydi

Kanal egalari uzoq vaqt davomida YouTube algoritmlari qanday ishlashini taxmin qilmoqdalar. Yaqinda YouTube ishlab chiquvchilari https://youtu.be/8vigqcEaL7gtez-tez so’raladigan savollarga berilgan algoritmlarning ishlashi va video qamrovini olish usullari haqida video yozdilar. Ushbu maqolada biz ulardan eng qiziqarli narsalarni ko’rib chiqamiz.

Agar video yomon rivojlansa, qopqoq va nomning o’zgarishi yordam beradimi?

Ha, u ishlashi mumkin. YouTube ishlab chiquvchilari faqatgina videolarning past CTR va ko’rinishlari va ko’rsatuvlari odatdagidan kamroq bo’lsa, o’zgarishlar qilishni tavsiya qiladi.

CTR abonentlari tavsiyalarga video berishga qanday ta’sir qiladi?

Tavsiyalar tizimi asosiy signalda bo’lgani kabi obunaga e’tibor bermaydi. Bundan tashqari, algoritm abonentlarning qaysi biri sizning videolaringizni uzoq vaqt davomida tomosha qilmaganligini tushunadi va ularni ushbu foydalanuvchilarning tavsiyalarida ko’rsatmaslikka harakat qiladi. Bu esa, o’z navbatida, kanal ustida harakatsiz tomoshabinlar har qanday potentsial ta’sirini kamaytiradi, va shuning uchun uni qutilish kerak emas.

Qidiruvda video berish tartibi qanday aniqlanadi?

YouTube qidiruv algoritmi qidiruv natijalarini baholash uchun Google algoritmiga juda o’xshaydi. Asosiy parametrlar-tomoshabinning so’rovining nomi, tavsifi va mazmuni, fikrlarning soni va davomiyligi, yoqtirishlar, sharhlar.

Ikki tilda video nashr etiladigan kanallar bilan qanday bo’lish kerak?

Bunday holda, ikkita kanal yaratish yaxshidir. Bir tilda gapiradigan abonentlar videoni boshqasiga e’tiborsiz qoldiradilar. Va aksincha. Natijada, kanal faoliyati har ikki tomondan ham azoblanadi.

Video tavsiyalarga tushishidan oldin ma’lum miqdordagi fikrlarni talab qiladimi?

Video mualliflari, ba’zi eski videolar mashhurlikka erishganini ta’kidlashadi, garchi ular uzoq vaqt davomida nashr etilgan bo’lsa-da. Bu degani, ular ma’lum bir chegaraga etib borgandir, undan keyin faol tarqatish va tavsiyalarga kirish boshlanadi?

YouTube ishlab chiquvchilari hech qanday chegara yo’qligini ta’kidlaydilar va videolarning mashhurligi kanalni kashf etgan yangi foydalanuvchilar tomonidan tushuntirilishi mumkin, bu video mavzusining dolzarbligi va boshqa “tabiiy” sabablar bilan bog’liq. YouTube algoritmlarida videolarning faol targ’ib qilish mexanizmlari mavjud emas, ular ma’lum miqdordagi fikrlardan keyin boshlanadi.

Agar YouTube kanali bor, lekin bu resurs bilan pul boshlash bo’lsangiz, YouTube to’kib qanday bizning maqolani o’qib. Quyish 1win va foyda uzoq davom etmaydi!

Популярные сообщения из этого блога

Основы работы с TikTok

Как настроить постбеки через Telegram

Как работать с аккаунтами Instagram