YouTube tavsiyalariga qanday kirish mumkin?

Agar YouTube foydalanuvchilari sizning obunachilaringiz bo’lmasa, kanalni muntazam ravishda tomosha qilmang va yangi kontent haqida ogohlantirmang, keyin sizda faqat 3 variantlari mavjud:
* qidiruv tizimi yoki YouTube qidiruvi orqali;
* ko’rgandan keyin ko’rsatiladigan o’xshash videolarda;
* YouTube bosh sahifasida “tavsiya etilgan” bo’limidan.
“Tavsiya etilgan” bo’limidan olingan videolarning statistikasi o’zi uchun gapiradi — barcha foydalanuvchilarning deyarli yarmi bu erdan keldi. Va ularning deyarli barchasi potentsial mijozlardir, chunki ular ongli ravishda shu kabi ma’lumotlarni qidirmoqdalar.
Nima uchun shunday bo’ladi?
Birinchidan, foydalanuvchilar Youtube-ning obro’sini juda jiddiy qabul qilishini bilishadi va tavsiyalar uchun videolarni diqqat bilan tanlashadi.
Ikkinchidan, ushbu videolar birinchi navbatda foydalanuvchilarga o’z hisoblariga kirishda va ularning manfaatlariga muvofiq tanlangan. Foydalanuvchi o’z vaqtini to’g’ri ma’lumotni qidirishga sarflashi shart emas va ular YouTube tanloviga ishonishadi. Shuning uchun tavsiya etilgan YouTube videolariga kirish sizning kanalingizni targ’ib qilishning ajoyib usuli hisoblanadi.
Qanday omillar YouTube tanloviga ta’sir qiladi va uning tavsiyalariga qanday kirishingiz mumkin
🎥 Videoni baholash
Avvalo, YouTube o’zining yaratilishiga va dizayniga qanday jiddiy munosabatda bo’lganini tushunish uchun videoni o’zi baholaydi:
* Sarlavha va tavsif rulonning mazmuniga mos kelishi kerak. Foydalanuvchilarni taassurot qoldirish uchun ajoyib, ammo tavsif va sarlavhalarning mohiyatini aks ettirmaslik kerak. Ko’rib turganimizdek, ular darhol yolg’onni sezadilar va faqat kanalning obro’sini buzishi va tavsiya etilgan YouTube-ga kirish imkoniyatini sezilarli darajada kamaytirishi haqida shikoyat qilishlari mumkin.
* Har qanday qurilmada aniq ko’rinadigan yopishqoq matn va sifatli tasvir bilan ajoyib oldindan ko’rish. Belgilar bilan qiziqqan foydalanuvchilar videoni ochish va tomosha qilishni xohlashadi.
* Kalit so’zlarni optimallashtirish va aniq belgilangan teglar.
* Videoni tomosha qilishda ko’rinadigan avatar kanalining mavjudliginafaqat loyihangizni tanib olish va ommalashtirishga xizmat qiladi, balki Youtube uchun kanalni boshqarish uchun jiddiy munosabatning guvohi bo’ladi.
* Monetizatsiyaqilish. YouTube tez-tez pul topish mumkin bo’lgan videolarni tavsiya qiladi.
🎥 Qiziqishlariga omillar.
Videoni o’zi baholashdan tashqari, YouTube foydalanuvchilarning unga qanday munosabatda bo’lishini kuzatadi:
• Ko’rish. Tomoshabinlarning umumiy soni hisobga olinmaydi, faqat uni oxirigacha ko’rgan foydalanuvchilar. Bu videoning odamlar uchun juda qiziqarli va foydali ekanligini ko’rsatadi.
* “Yoqdi” va “yoqtirmagan” belgilar miqdori va foiz nisbati bo’yicha baholanadi. Agar video ostida qayd etilgan foydalanuvchilarning ko’pchiligi ularni qoniqtirsa, tavsiya etilgan yuksalishlarga kirish imkoniyati ortadi.
* Izohlar va sharhlar baholash uchun juda muhim omil. Ko’rib chiqilgan kontentni muhokama qilish istagi uning qiziqishi haqida gapiradi. Shunday qilib, foydalanuvchilarni munozara qilishga undash va ularni fikringizni ifodalashga undash.
*Foydalanuvchilarning katta raqamidan kelib chiqqan videoni baham ko’rish istagi kanalga trafikni jalb qiladi va qo’shimcha ravishda Youtube-ga yangi tomoshabinlarni beradi, shuning uchun ham tavsiya etilganlarga kirishning sabablaridan biridir.
Kanalda bir nechta abonent bormi? Bu muhim emas! Abonentlar soni kanalning o’zi uchun muhim, ammo YouTube uchun emas-videolar talabga ega bo’lishi va ularning abonentlari yoki oddiy foydalanuvchilariga qarashlari, tavsiya etilgan tanlovlarga ta’sir qilmaydi.
Original videolarni yarating, ularni barcha qoidalarga muvofiq bajaring, tomoshabinlar bilan muloqot qiling va YouTube sizning kontentingizni targ’ib qilishda yordam beradi🎬