YouTube tovsiyelerine nece girmek olar?

 

Əgər YouTube istifadəçiləri sizin abunəçiləriniz deyilsə, müntəzəm olaraq kanala baxmırlarsa və yeni məzmun barədə xəbərdarlıq almırlarsa, onda onlar var siz almaq üçün yalnız 3 variantları var:

* axtarış mühərriki və ya YouTube axtarış vasitəsilə;

* görüntüledikten sonra göstərilir ki, oxşar video;

* YouTube ana səhifə “tövsiyə” bölməsindən.

“Tövsiyə edilənlər” bölməsindən videoların statistikası özü üçün danışır-demək olar ki, bütün istifadəçilərin yarısı məhz buradan gəldi. Və onların demək olar ki, hamısı potensial müştərilərdir, çünki onlar şüurlu olaraq oxşar məlumatlar axtarırdılar.

Niyə belə olur?

Birincisi, istifadəçilər YouTube-un nüfuzuna çox ciddi yanaşdığını və tövsiyələr üçün diqqətlə video çəkdiyini bilirlər.

İkincisi, bu videolar ilk olaraq istifadəçilərə hesabınıza daxil olduqda gözlərindən çıxır və onların maraqlarına uyğun olaraq seçilir. İstifadəçi istənilən məlumatı axtarmaq üçün vaxtlarını sərf etməyə ehtiyac yoxdur və onlar YouTube seçiminə etibar edirlər. Buna görə də, tövsiyə olunan YouTube videolarına daxil olmaq kanalınızı təşviq etmək üçün böyük bir yoldur.

Hansı amillər YouTube seçiminə təsir edir və onun tövsiyələrinə necə daxil ola bilərsiniz

🎥 Video qiymətləndirilməsi

Hər şeydən əvvəl, YouTube onun yaradılması və tərtibatına necə ciddi yanaşdığını anlamaq üçün video özü tərəfindən qiymətləndiriləcəkdir:

• Adı və təsviri çarxın məzmununa uyğun olmalıdır. Istifadəçilər impress məqsədi ilə möhtəşəm, lakin təsviri və başlıqları mahiyyətini əks etdirməyən yaratmaq lazım deyil. Gözdən keçirərkən dərhal aldadıcılığı görəcəksiniz və yalnız kanalın nüfuzunu pozacaq və tövsiyə olunan YouTube-a daxil olmaq şansını əhəmiyyətli dərəcədə azaldacaq deyə şikayət edə bilərlər.

* Möhtəşəm önizleme hər hansı bir cihazda aydın görünən bir yapışan mətn və keyfiyyətli şəkil ilə. Bir simge ilə intrigued istifadəçilər, video açmaq və izləmək üçün daha istəkli olacaqlar.

* Açar sözlər Optimization və aydın qeydə tags.

* Kanal avatar mövcudluğu videoya baxarkən görünən təkcə layihənin tanınmasının və populyarlaşmasının artmasına xidmət etməyəcək, həm də Youtube üçün kanalın aparılmasına ciddi münasibətin göstəricisi olacaq.

• Daxil gelir elde etmek. Youtube daha tez-tez qazana biləcəyi videoları tövsiyə edir.

🎥 Davranış faktorları.

Videonun qiymətləndirməsindən Başqa, YouTube istifadəçilərin ona necə reaksiya verməsini izləyir:

* Baxılıb. Tamaşaçıların ümumi sayı deyil, yalnız onu sonuna qədər nəzərdən keçirən istifadəçilər nəzərə alınır. Bu, videoların həqiqətən maraqlı və faydalı olduğunu göstərir.

* Mark “xoşuma gəldi” və “xoşuma gəlmədi” miqdarı və faiz nisbəti ilə qiymətləndirilir. Video altında qeyd olunur ki, istifadəçilər daha çox razı qaldı varsa, tövsiyə nəzərə almaq imkanı artır.

• Şərh və təhlil — qiymətləndirmə üçün çox vacib amildir. Baxılan məzmunu müzakirə etmək arzusu onun maraqlarından xəbər verir. Beləliklə, istifadəçiləri müzakirələrə qoşulmağa təşviq edin və fikirlərini ifadə etməyə təşviq edin.

* Sizin video bölüşmək üçün arzu çox sayda istifadəçidən yaranan Kanala trafiki cəlb edir və əlavə olaraq Youtube-a yeni izləyicilər verir, buna görə də tövsiyə edilənlərə daxil olmağın səbəblərindən biridir.

Kanalda neçə abunəçi var? Eybi yoxdur! Abunəçilərin sayı kanalın özü üçün vacibdir, lakin YouTube üçün deyil — silindrlərin tələb olunması daha vacibdir, lakin onların abunəçiləri və ya sadə istifadəçilər tərəfindən izlənilir, tövsiyə edilənlərin seçilməsinə təsir göstərməyəcəkdir.

Orijinal çarxları Yarat, onları bütün qaydalara uyğun rəsmiləşdirin, öz auditoriyası ilə qarşılıqlı əlaqə qur, və YouTube özü sənin kontentinin irəliləməsi ilə kömək etməyə başlayacaq 🎬

Популярные сообщения из этого блога

Основы работы с TikTok

Как настроить постбеки через Telegram

Как работать с аккаунтами Instagram